Telefon a savoir vivre, cz. 3
Większości ludzi wydaje się, że wiedzą jak należy rozmawiać przez telefon. Często jednak popełniają karygodne błędy, zapominając o kilku bardzo ważnych zasadach telefonicznego savoir vivru.
Zasady jednak są jasne i proste do zapamiętania. Poniżej wspominamy o najważniejszych z nich, z nadzieją, że przybliżą one naszym czytelnikom, jakie zachowania są dozwolone, a jakich należy unikać.
Po pierwsze należy pamiętać o tym, że rozmowę telefoniczną zawsze kończy osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli to my dzwonimy do kogoś, to my powinniśmy rozmowę zakończyć.
Jeśli natomiast rozmowa telefoniczna została z jakichś przyczyn przerwana, należy pamiętać, że zadzwonić ponownie powinna zawsze ta osoba, która rozmowę rozpoczęła. Jeśli ktoś do nas zadzwoni, a my akurat nie możemy rozmawiać, pamiętajmy o tym, by nie trzymać rozmówcy na linii.
Zamiast tego, możemy zaproponować, że oddzwonimy nieco później. Jeśli osoba, z którą rozmawiamy, przebywa obecnie za granicą kraju, pamiętajmy by jak najszybciej zakończyć rozmowę, by narażać tej osoby na nadmierne koszty.
Polecane artykuły
Częste wizyty w saunie a stan naszego zdrowia
Finowie wynaleźli sauny już bardzo dawno temu i od lat stoją one na ich podwórkach. Kobiety, mężczyźni, dzieci, ludzie młodzi, starsi, w średnim wieku – wszyscy korzystają z saun. Parowe kąpiele to coś, co sprawia, że jest nam dobrze i poprawia się nasza odporność. Dlatego powinno się ich zażywać, j
Dlaczego koloryzujemy pisząc list motywacyjny lub CV?
Koloryzujemy, naciągamy informacje, przeinaczamy fakty. Niestety, bardzo wiele osób, podczas konstrukcji swojego życiorysu, nie podaje do końca prawdziwych danych. Są to zwykle przekłamania dotyczące umiejętności językowych, praktyk i doświadczeń oraz cech osobowości. Dlaczego koloryzujemy i jakie